Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon




WELCOME TOO MY BLOG .

HYE3 , dun't kopy2 key cyg . .
:)) muahmuah

Queen =)

my biodata :D

hey2 , dhaa bape minggu ta edit blog rindu sangt2 .
n dhaa bapee  bulan buad blog baru na kenal kan diri , hahaha
nama saya : puteri nur ezoura .
umur : 13 tahun .
duduk : setapak KL
nama nnek : suria , tapy bukan *rokok suria aww<3* ahhaha
status : single :D

bak kata , nenek n mama saya *single is better then couple , adek*
owh okeyh , terimakasih mama n nenek .
sayg mama . :D
sekarang aku , happy disbbkn APUL yg sangt sempoi , terbbaaaeekk :D
aku , na carik boy yg cukup setiaa pada cintaa :D
if , boy tuh x setiaa , harap maaf keredit anda tidak terhad untuk mengorat saya :D
hahahhah (saya mmng pandai bergurau) muah2
n 1 agy , syggg imah !
ini sayaa :D muah2 :D