Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon




WELCOME TOO MY BLOG .

HYE3 , dun't kopy2 key cyg . .
:)) muahmuah

Queen =)

Dalam Hidup Ini :)

sebenanye , dalam hidup aku nie , memerlukan
kesabaran , kesejahteraan , keselamatan , kemanjaan , kehormatan , kesayangan ,..
kekasih , too jee yang perlu dlam hidup aku .,
tapi yang paling penting , KEMAJAAN oleyh seseorang ,.
aku harap , kali nie ., orang yang betul~2
boleyh bentuk aku , boleyh care aku , boleyh sayang aku , boleyh buad sume untuk aku .,
then , aku suke orang yang care aku gile~2 babi , bukan cm ex~2 aku yang laen :'(
look , Ariel : bile aku touching , dye touching ,. then aku yang kena mengalah ,
look at , Izzat pulak : bile aku sedeh , dyee gembira melompat~2 mcam BEROK keluar PAGAR
sekang aku ade KIDEM sorang jee ., aku sayang dyee , gile~2 babi

hope : korang bace , bagi ingat siket kat
PUTERIEZOURA <3
terutamanye KIDEM hope kau bace tauw biee :)